Четвер, 25.04.2024, 13:45
Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS

   Чорнухинський БДЮТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

програмне забезпечення 2021-2022н.р.

Інформація

про забезпечення діяльності гуртків, груп, секцій, студій та інших творчих об’єднань позашкільних навчальних закладів навчальними програмами за напрямами позашкільної освіти

БДЮТ   Чорнухинської селищної ради_ ( на 2021-2022 н. р )

 

Повна назва ЗПО, електронна адреса, конт. телефони

Напрям позашкільної освіти

Назва навчальної програми

Затвердження навч.програми

(дата, номер документу)

Мета навчальної програми

Посилання на веб-ресурс, де розміщена програма

П.І.П.кер.гуртка, що працює за цією програмою, його контактні дані

Будинок дитячої та юнацької творчості

Чорнухинської селищної ради

tbudinok@ukr.net

(05340)

5-10-60,

 

Художньо-естетичний напрям

 

Декоративно-ужиткового мистецтва

(лист ІМЗО від 27.12.2019 No 22.1/12-Г-1223);  прот. науково-метод. комісії з позашк.освіти науково-метод. ради з пит.. освіти МОН України  від 23.12.2019№ 4).

 Формувнняя базових компетентностей особистості вихованців  засобами декоративно-ужиткового мистецтва через призму виконання практичних завдань. Розвивати художньо - мистецькі  здібності дітей і на їх основі закріплювати знання і уявлення про навколишній світ; вчити учнів естетично виготовляти з різних матеріалів та оформляти свою роботу прикрашати  окремими елементами, створюючи завершений образ

https://drive.google.com/file/d/1A8Iee9qxFdmJdgGJciifuHTNZ-oat2ZR/view 

В”язовська Тетяна Феліксівна

Юний художник

(образотворче мистецтво) 

«Сх.науково-метод. комісією з позашк.освіти

з питань освіти МОН України»,      25.05.2018 ,лист ІМЗО від 06.06. 2018 р№22.1/12

нк ВОМС 14.09. 2021р.  №154

Оволодіння азами образотворчого мистецтва, закріплення й розширення знань,  умінь, одержаних на уроках образот. мистецтва та праці; сприяння систематизації цих знань  і вмінь; удосконалення та формування навичок роботи із найбільш розповсюдженими матеріалами  та інструментами ; розвиток художнього уявлення та образного мислення учнів;формування уміння виразити свій задум на площині

https://drive.google.com/file/d/1s-tSCWSfhUuoPu7piHXNrwpz0cS-bxHu/view

 

В”язовська Тетяна Феліксівна

Петриківський розпис

(лист ІМЗО від 27.03.2019 N 22.1/12-Г-140; прот.засідання наук.-метод. Комісії з позашк. освіти Наук-метод ради з питань освіти МОН від 15.03.2019 No 1)

Оволодіння азами образотворчого мистецтва, закріплення й розширення знань,  умінь, одержаних на уроках образотворчого мистецтва та праці; сприяння систематизації цих знань  і вмінь; удосконалення та формування навичок роботи із найбільш розповсюдженими матеріалами  та інструментами ; розвиток художнього уявлення та образного мислення учнів;формування уміння виразити свій задум на площині технікою петриківського розпису

https://drive.google.com/file/d/1tR1nPd4CbGEX1U6wCwQ9gHHkr5oHohIM/view 

В”язовська Тетяна Феліксівна .

 Писанкарство

Сх.науково-метод. комісією з позашк.освіти

з питань освіти МОН України» 12.02.2020 № 1

Наказ ВОМС 14.09. 2021р.  №154  

 На заняттях вихованці ознайомлюються з основними групами символів в писанкарстві та засвоюють технологію виготовлення писанок від простих до складніших взірців.

Програма передбачає проведення занять, традиційних родинних свят, вікторин, бесід, розвиваючих ігор, творчих завдань, дослідницької роботи (“З бабусиної скриньки”, історія роду, традиційні родинні свята), що сприяють розвитку тих чи інших особистісних якостей , дитини й водночас поглиблюють знання, які вона здобуває під час навчання. Для більшої зацікавленості дітей народним мистецтвом певна кількість годин у програмах всіх рівнів навчання відводиться обрядовій атрибутиці та лялькарству.

https://cprs.kiev.ua/upload/iblock/4ce/4cedac9ea3e182efe363fb04867b1bd2.pdf

 

Могилевська Тетяна Миколаївна

Акторської майстерності  «Живе слово»

Реком. МОН (лист від 08.04.2016 р. № 1/11-4657

Наказ ВОМС  14.09. 2021р.  №154 

Оволодіння знаннями про папір,  його види,способи конструювання з паперу;формування вмінь і навичок роботи з папером; виготовлення виробів у техніці квілінг, формування творчої особистості, задоволення потреби особистості у творчій  самореалізації;  виховання культури праці;

http://udcpo.com.ua/PDF/METOD/zb_rnik_tanc.pdf

ст.198

Підлісна Ольга Петрівна

Паперопластики 

   «Рекомендовано МОН

(лист МОН від 07.10.2019 N1/11-8872)Нк ВОМС14.09. 2021р.  №154 

 

  Метою навчальної програми є формування ключових компетентностей особистості засобами паперопластики. Основні завдання полягають у  оволодінні початковими  знаннями, основами графічної грамоти; ознайомлення з історією оригамі; властивостями паперу, різноманіттям технік складання паперу; оволодіння поняттями, знаннями з моделювання та конструювання з паперу , передбачають формування елементарних технікотехнологічних умінь та навичок роботи з папером; графічної грамотності; роботи з матеріалами та інструментами, виготовлення моделей і художніх виробів з паперу.Програма спрямована на набуття досвіду власної творчої діяльності; розв’язання творчих завдань, здатності проявляти творчу ініціативу;  формування вмінь самостійного виготовлення різноманітних моделей і художніх виробів з паперу;

http://udcpo.com.ua/wp-content/uploads/2019/12/%D0%A5%D0%A2-%D0%9F%D0%90%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%9E%D0%9F%D0%9B%D0%90%D0%A1%D0%A2%D0%98%D0%9A%D0%90-16.1219.pdf

 

Могилевська Тетяна Миколаївна

Ігротехніки «Диво-слово»

 

«Рекомендовано МОН

(лист МОН від 11.06.2018 N1/11-6202)

 

Забезпечення  ознайомлення і засвоєння теоретичних знань про класифікацію, структуру, форми організації ігор та ігрових технологій, особливості спілкування та взаємодії дітей у грі, оволодіння навичками організації, проведення ігор та ігрових програм; формування і закріпленню навичок самостійної організаціїігрової діяльності; розвиток комунікативних здібностей.

http://udcpo.com.ua/wp-content/uploads/2018/09/0-%D0%A5%D0%A3%D0%94%D0%9E%D0%96%D0%9D%D0%AC%D0%9E-%D0%95%D0%A1%D0%A2%D0%95%D0%A2%D0%98%D0%A7%D0%9D%D0%98%D0%99-%D0%92%D0%98%D0%9F%D0%A3%D0%A1%D0%9A-3-2018-060418-%D0%BF%D0%B5%D1%87%D0%B0%D1%82%D1%8C-output.pdf  

Підлісна Ольга Петрівна

Танцювальний  

Мол.гр 2- кл

(рекомендовано  МОН України, протокол N1/11-98 від10.01.2019) нк ВОМС14.09. 2021р.  №154 

Формування  компетентностей  особистості

засобами танцю, забезпечення ознайомлення  з  поняттями  та  знаннями, що  стосуються  різних   видів  хореографічного мистецтва, сприяти  оволодінню  навичками    танців,методикою виконання вправ та основних елементів  танців

https://drive.google.com/file/d/1i1lFqClyIf19AggKD8Xqc2pUR0f4o_BL/view 

Підлісна Раїса Іванівна

4 кл

(прот.засід. наук-метод. комісії з позашк освіти Наук.-метод.

ради з питань освіти МОН України, протокол N 3 від22.12.2017)

Наказ ВОМС  14.09. 2021р.  №154 

 Формування системи знань та уявлень про сутність, види та жанри хореографічного мистецтва, особливості художньо-образної мови мистецтв;розвиток виконавських вмінь та навичок, хореографічних, музично-ритмічних,

фізичних та творчих здібностей, збагачення і ускладнення хореографічної лексики

https://drive.google.com/file/d/176abpKPDpOzaACdvtsXGeqaOBTJ4CJLO/view 

Підлісна Раїса Іванівна

Симпатюльки

(лист МОН від 10.01.2019 N1/11-98;   прот. Засід. наук-методичної

комісії з позашк. освіти науково-метод. ради з питань освіти МОН України від 23.12.2019 No 4).

  Вивчення «Основ хореографії» через опанування базових хореографічних елементів,

поступову фізичну підготовку дітей із врахуванням вікових особливостей. Робота на даному рівні спрямована на активізацію і розвиток хореографічних та творчих

здібностей дітей, музикальності, артистизму.

https://drive.google.com/file/d/1i1lFqClyIf19AggKD8Xqc2pUR0f4o_BL/view

Підлісна Раїса Іванівна

10 кл.

(прот.засід. наук-метод. комісії з позашк освіти Наук.-метод.

ради з питань освіти МОН України, протокол N 3 від22.12.2017)

нк ВОМС

Специфіка навчальної програми обумовлена багатогранністю спортивних бальних танців. У її основу покладені авторські моделі відомих хореографів з

даного танцювального напряму, передбачено навчальний матеріал сучасних бальних танців, побудованих на основі рухів українських народних танціврізних регіонів України, а також використано власний досвід роботи

авторського колективу.

https://drive.google.com/file/d/176abpKPDpOzaACdvtsXGeqaOBTJ4CJLO/view 

Підлісна Раїса Іванівна

Цікава англійська

Наказ ВОМС 14.09. 2021р.  №154 

Сформувати у дітей  первинні навички та вміння з різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння,читання, що стосується життя дитини

https://vseosvita.ua/library/programa-gurtka-anglijskoi-movi-dla-ditej-3-6-rokiv-371857.html

 

Шокало Тетяна Миколаївна

Різьба по дереву

Запоріжжя 2017р наказ ВОМС 14.09. 2021р.  №154 

На основі типових навчальних  програм:

«Програма художньої обробки деревини «Юні майстри»» (Навчальні програми з позашкільної освіти. Науково-технічний напрям.), яка передбачена Переліком типових програм з позашкільної освіти (лист МОН України від 11.11.2014 № 1/11-17866) та «Програма гуртка різьблення по дереву» (Програми з позашкільної освіти. Художньо-естетичний напрям. Випуск 2. Рекомендовано МОНУкраїни).

Сприяння  оволодінню навичками різного виду

різьблення, формування компетентностей особистості дітей засобами  гуртка різьба по дереву,формування  у вихованців художньо-естетичного  смаку

Навчальна програма з позашкільної освіти "Чарівна майстерня"

https://dosugzp.jimdofree.com › app ›

 

Веретельник Олександр Васильович

 

 

Оздоровчий напрям

 

 

Оздоровча гімнастика

«Схвал. для викор в позашкільних навчальних закладах»

(прот. засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти

Науково-методичної ради МОНУкраїни No 2 від 26.06.2019 року,

лист ІМЗО від 08.07.2019 No 22.1/12-Г-590)

Метою навчальної програми є формування морально-духовної життєвокомпетентної особистості засобами фізкультурно-оздоровчої діяльності.

Завдання програми:навчити принципам здорового способу життя та шляхам їх реалізації уповсякденному житті;

формувати самомотивацію на здоровий спосіб життя через усвідомлення цінності власного здоров’я та здоров’я оточуючих на особистому прикладідітей, педагогів та батьків;

навчити усвідомленню цінності здоров‘я не лише в загальнолюдському сенсі, а й як базової властивості людини в системі ринкових відносин, яка може і має впливати на долю країни;покращити фізичний стан дітей за допомогою вправ для профілактики порушень постави та оздоровчих дихальних вправ, формувати практичні навички щодо самостійних занять фізичними вправами; розвивати фізичні якості і творчі здібності гуртківців;сприяти організації активного, творчого відпочинку і спілкування засобами оздоровчої діяльності;

https://drive.google.com/file/d/1bbvYTbxt_ZdkuZUfoLhcuuJ1EQAg5ZtP/view

Куліш Наталія Іванівна

 

Фізкультурно-спортивний напрям

Черлідинг

«Схвалено до використання в позашкільних навчальних закладах» (протокол №3 від 09.07.2014 науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України)

Наказ ВОМС 14.09. 2021р.  №154 

Поглиблення знань про черлідинг як вид спорту та значення його для зміцнення здоров’я; ознайомлення із загальними та найбільш важливими закономірностями функціонування організму людини, гігієнічними факторами для її оздоровлення; формування поняття про красу тіла;  формування життєво важливих рухових умінь і навичок ; оволодіння технікою виконання елементів черлідингу , синхронно-груповою діяльністю; оволодіння навичками композиційної побудови виступів; розвиток музичного слуху, відчуття ритму, удосконалення рухових якостей;  набуття досвіду творчої діяльності; емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток; задоволення потреб особистості у творчій самореалізації.

https://zpo.ucoz.ua/Programu_/Fizkylt_sport/cherlideng.pdf

 

Петренко Марина Миколаївна

 

Еколого-натуралістичний напрям

 

Природа рідного краю  

лист ІЗМО від 03.03.2020 р. №22.1/12-Г-150)

Нк ВОМС14.09. 2021р.  №154 

 

Навчальна програма побудована за лінійно-концентричним принципом. Вона передбачає вивчення компонентів неживої і живої природи, роботу над екологічними, інформаційними, прикладними проєктами.  Дослідницька робота здійснюється за допомогою систематичних та тимчасових стаціонарних спостережень, епізодичних і періодичних екскурсій, польових знімань, лабораторних і проєктних робіт тощо. У процесі проведення досліджень у вихованців розвивається спостережливість, формується уміння виявляти взаємозв’язки і залежності в  природі та суспільстві, здатність їх пояснити і зафіксувати. Формами контролю за результативністю навчання є участь

https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2015/01/programms1.pdf

 

Могилевська Тетяна Миколаївна

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz