Повна назва ЗПО, електронна адреса, конт. телефони
|
Напрям позашкільної освіти
|
Назва навчальної програми
|
Затвердження навч.програми
(дата, номер документу)
|
Мета навчальної програми
|
Посилання на веб-ресурс, де розміщена програма
|
П.І.П.кер.гуртка, що працює за цією програмою, його контактні дані
|
Будинок дитячої та юнацької творчості
Чорнухинської селищної ради
tbudinok@ukr.net
(05340)
5-10-60,
|
Художньо-естетичний напрям
|
|
Декоративно-ужиткового мистецтва
|
(лист ІМЗО від 27.12.2019 No 22.1/12-Г-1223); прот. науково-метод. комісії з позашк.освіти науково-метод. ради з пит.. освіти МОН України від 23.12.2019№ 4).
|
Формувнняя базових компетентностей особистості вихованців засобами декоративно-ужиткового мистецтва через призму виконання практичних завдань. Розвивати художньо - мистецькі здібності дітей і на їх основі закріплювати знання і уявлення про навколишній світ; вчити учнів естетично виготовляти з різних матеріалів та оформляти свою роботу прикрашати окремими елементами, створюючи завершений образ
|
https://drive.google.com/file/d/1A8Iee9qxFdmJdgGJciifuHTNZ-oat2ZR/view
|
Герасименко Тетяна Феліксівна
|
Юний художник
|
«Сх.науково-метод. комісією з позашк.освіти
з питань освіти МОН України», прот. N3 від29.12 .2015 , нк ВОМС 14.09.2020 №153
|
Оволодіння азами образотворчого мистецтва, закріплення й розширення знань, умінь, одержаних на уроках образот. мистецтва та праці; сприяння систематизації цих знань і вмінь; удосконалення та формування навичок роботи із найбільш розповсюдженими матеріалами та інструментами ; розвиток художнього уявлення та образного мислення учнів;формування уміння виразити свій задум на площині
|
https://drive.google.com/file/d/0B3m2TqBM0APKdmU0U0NaVEFiSDQ/view
|
Герасименко Тетяна Феліксівна
|
Петриківський розпис
|
(лист ІМЗО від 27.03.2019 N 22.1/12-Г-140; прот.засідання наук.-метод. Комісії з позашк. освіти Наук-метод ради з питань освіти МОН від 15.03.2019 No 1)
|
Оволодіння азами образотворчого мистецтва, закріплення й розширення знань, умінь, одержаних на уроках образотворчого мистецтва та праці; сприяння систематизації цих знань і вмінь; удосконалення та формування навичок роботи із найбільш розповсюдженими матеріалами та інструментами ; розвиток художнього уявлення та образного мислення учнів;формування уміння виразити свій задум на площині технікою петриківського розпису
|
https://drive.google.com/file/d/1tR1nPd4CbGEX1U6wCwQ9gHHkr5oHohIM/view
|
Герасименко Тетяна Феліксівна .
|
Ляльковий
|
«Рекомендовано МОН України»
(лист МОН від 11.06.2018 N 1/11-6202)
Наказ ВОМС
14.09.2020 №153
|
Ознайомлення з поняттями театрального мистецтва, зокрема театру ляльок, розвиток емоційно-художньої
виразності мовлення;сприяння опануванню системи знань і вмінь мистецтва театру ляльок; оволодінню основами сценічної дії та акторської майстерності; оволодіння навичками створення художніх образів, технологією управління театральними ляльками різних типів та конструкцій творчої – забезпечує розвиток творчих здібностей: художньої уяви, фантазії ініціативи, емоційної гнучкості; набуття досвіду власної творчої діяльності актора; розв’язання творчих завдань, здатності проявляти творчу ініціативу ; культурної – забезпечує формування інтересу до театрального мистецтва;
|
https://drive.google.com/file/d/1oIG-Z56Nv0BghvNo5_EcpQuOYJZWPxy_/view
|
Підлісна Ольга Петрівна
|
Акторської майстерності «Живе слово»
|
Реком. МОН (лист від 08.04.2016 р. № 1/11-4657
Наказ ВОМС 14.09.2020 №153
|
Оволодіння знаннями про папір, його види,способи конструювання з паперу;формування вмінь і навичок роботи з папером; виготовлення виробів у техніці квілінг, формування творчої особистості, задоволення потреби особистості у творчій самореалізації; виховання культури праці;
|
http://udcpo.com.ua/PDF/METOD/zb_rnik_tanc.pdf
ст.198
|
Підлісна Ольга Петрівна
|
Театральний
|
Реком. МОН (лист від 08.04.2016 р. № 1/11-4657)
Нк ВОМС 14.09.2020 №153
|
Оволодіння основними поняттями та їх значеннями, які стосуються театрального мистецтва, історії театру;
навичками акторської майстерності, сценічної мови та вокалу, сценічного руху, ритміки та хореографії; забезпечення формування та розвиток творчих здібностей вихованців у процесі оволодіння театральним мистецтвом;
|
http://udcpo.com.ua/PDF/METOD/zb_rnik_tanc.pdf
ст.178
|
Підлісна Ольга Петрівна
|
Ігротехніки «Диво-слово»
|
«Рекомендовано МОН
(лист МОН від 11.06.2018 N1/11-6202)
|
Забезпечення ознайомлення і засвоєння теоретичних знань про класифікацію, структуру, форми організації ігор та ігрових технологій, особливості спілкування та взаємодії дітей у грі, оволодіння навичками організації, проведення ігор та ігрових програм; формування і закріпленню навичок самостійної організації
ігрової діяльності; розвиток комунікативних здібностей;
|
https://drive.google.com/file/d/1oIG-Z56Nv0BghvNo5_EcpQuOYJZWPxy_/view
|
Підлісна Ольга Петрівна
|
Танцювальний
Мол.гр 1- кл
|
(прот. засід. Наук -метод. комісії з позашк освіти Наук.-метод. ради з питань освіти МОН України, протокол N 3 від22.12.2017) нк ВОМС
|
Формування компетентностей особистості
засобами танцю, забезпечення ознайомлення з поняттями та знаннями, що стосуються різних видів хореографічного мистецтва, сприяти оволодінню навичками танців,методикою виконання вправ та основних елементів танців
|
https://drive.google.com/file/d/176abpKPDpOzaACdvtsXGeqaOBTJ4CJLO/view
|
Підлісна Раїса Іванівна
|
3 кл
|
«РекомМОН
(лист МОН від 10.01.2019 No1/11-98; Наказ ВОМС 14.09.2020 №153
|
Формування системи знань та уявлень про сутність, види та жанри хореографічного мистецтва, особливості художньо-образної мови мистецтв;розвиток виконавських вмінь та навичок, хореографічних, музично-ритмічних,
фізичних та творчих здібностей, збагачення і ускладнення хореографічної лексики
|
https://drive.google.com/file/d/1i1lFqClyIf19AggKD8Xqc2pUR0f4o_BL/view
|
Підлісна Раїса Іванівна
|
Симпатюльки
|
(лист МОН від 10.01.2019 N1/11-98; прот. Засід. наук-методичної
комісії з позашк. освіти науково-метод. ради з питань освіти МОН України від 23.12.2019 No 4).
|
Вивчення «Основ хореографії» через опанування базових хореографічних елементів,
поступову фізичну підготовку дітей із врахуванням вікових особливостей. Робота на даному рівні спрямована на активізацію і розвиток хореографічних та творчих
здібностей дітей, музикальності, артистизму.
|
https://drive.google.com/file/d/1i1lFqClyIf19AggKD8Xqc2pUR0f4o_BL/view
|
Підлісна Раїса Іванівна
|
9 кл.
|
(прот.засід. наук-метод. комісії з позашк освіти Наук.-метод.
ради з питань освіти МОН України, протокол N 3 від22.12.2017)
нк ВОМС
|
Специфіка навчальної програми обумовлена багатогранністю спортивних бальних танців. У її основу покладені авторські моделі відомих хореографів з
даного танцювального напряму, передбачено навчальний матеріал сучасних бальних танців, побудованих на основі рухів українських народних танціврізних регіонів України, а також використано власний досвід роботи
авторського колективу.
|
https://drive.google.com/file/d/176abpKPDpOzaACdvtsXGeqaOBTJ4CJLO/view
|
Підлісна Раїса Іванівна
|
Вокальн
ий
|
Реком. МОН (лист від 08.04.2016 р. № 1/11-4657)
Наказ ВОМС 14.09.2020 №153
|
Виховання гармонійного розвитку особистості, забезпечення навчання основам професійного вокального співу; поняттям і термінам музичної грамоти; правилам гігієни й охорони голосу; оволодіння нотною грамотою, розвиток вокального, гармонічного та мелодичного слуху; удосконалювання мовного апарату; формування вокальної артикуляції, співочого дихання, музичної пам’яті; формування діяльності голосового апарату з основними властивостями співочого голосу.
|
http://udcpo.com.ua/PDF/METOD/zb_rnik_tanc.pdf
ст.48
|
Борсук Вікторія Вікторівна
|
Різьба по дереву
|
МОН (протокол N3 від 29.12.2015).
|
Сприяння оволодінню навичками різного виду
різьблення, формування компетентностей особистості дітей засобами гуртка різьба по дереву,формування у вихованців художньо-естетичного смаку
|
https://drive.google.com/file/d/0B3m2TqBM0APKc29LQkR5ZDdKTzQ/view
|
Веретельник Олександр Васильович
|
Цікава англійська
|
Наказ ВОМС 10.09.2019 №68
|
Сформувати у дітей первинні навички та вміння з різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння,читання, що стосується життя дитини
|
|
Шокало Тетяна Миколаївна
|
|
Фізкультурно-спортивний напрям
|
Черлідинг
|
Наказ ВОМС 14.09.2020 №153
|
Поглиблення знань про черлідинг як вид спорту та значення його для зміцнення здоров’я; ознайомлення із загальними та найбільш важливими закономірностями функціонування організму людини, гігієнічними факторами для її оздоровлення; формування поняття про красу тіла; формування життєво важливих рухових умінь і навичок ; оволодіння технікою виконання елементів черлідингу , синхронно-груповою діяльністю; оволодіння навичками композиційної побудови виступів; розвиток музичного слуху, відчуття ритму, удосконалення рухових якостей; набуття досвіду творчої діяльності; емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток; задоволення потреб особистості у творчій самореалізації;
|
|
Петренко Марина Миколаївна
|
|
Еколого-натуралістичний напрям
|
Юний хімік
|
Рекомендовано МОН (Лист МОН №1\11–9909 від 18.09.2018 р.)
|
Формування базових компетентностей особистості засобами загальної хімії, оволодіння знаннями з хімії, основ експериментальної та науково-дослідницької діяльності; ознайомлення з процесами, що відбуваються у речовинах, фізичними та хімічними процесами та законами, ознайомлення з історією виникнення і розвитку хімічної науки;поглиблення й удосконалення знань, умінь і навичок, вміння учнів розв’язувати задачі різних типів; формування умінь роботи з хімічним обладнанням; оволодіння навичками проведення хімічних спостережень, оформлення їх лабораторних робіт..
|
https://nenc.gov.ua/wp-content/uploads/2015/01/prog-2018.1.pdf
|
Стеценко Лариса Борисівна
|